sobota, 8 czerwca 2013

Inglot Breathable nail enamel, oddychający lakier do paznokci

Bloga przeniosłam tutaj www.aleksandratabor.pl
Inglot Breatable bail enamel                               
Inglot Breathable nail enamel, rewolucyjny oddychający lakier do paznokci O2M – 11 ml, numer 668. Jestem fanką polskiego producenta z Przemyśla i lakier nie zawiódł mnie.
Wspaniały głęboki kolor, doskonale rozprowadza się na pytce. Cena to 28 zł, dość dużo jak na lakier, ale to raczej jedyny minus.  Produkt jest raczej wydajny, używam od 5 miesięcy i jeszcze nie skończyłam opakowania (maluję paznokcie tym kolorem około 2 razy w miesiącu). Nie wiem czy faktycznie moje paznokcie oddychają, ale pozostałe cechy są łatwo zauważalne. Pierwsza warstwa lakieru schnie około 5 minut, dla uzyskania koloru wystarczy jedna warstwa, ale ja i tak maluję dwie warstwy dla pewności (takie moje przyzwyczajenie). Jest bardzo wygodny w użyciu, nie pozostawia smug, dobrze rozprowadza się. Utrzymuje się na paznokciach około 5 dni (przy normalnym użytkowaniu, nie stosuję rękawic przy myciu naczyń). Zgodnie z informacją producenta nie zawiera szkodliwego toluenu, formaldehydu, ftalanu dwubutylu i kamfory. Wszystkie wymienione składniki brzmią odstraszająco, chociaż nie wiem dokładnie w jaki sposób szkodzą paznokciom, cieszę się, że lakier nie zawiera ich.
To mój pierwszy kolor z tej serii. Czy stosowałyście inne lakiery Inglota?
Lakier posiada specjalną, opracowaną 4 lata temu przez Wojciecha Inglota formułę  oddychającego szkliwa, która wykorzystuje polimer podobny do tego w najnowszej generacji soczewek kontaktowych. Lakier przepuszcza wilgoć i powietrze. Ta zdolność jest bardzo dobrze przyjmowana przez muzułmańskie kobiety, którym odpowiada oddychający lakier ze względu na wymogi religijne. Podobno O2M doskonale sprzedaje się w Katarze i Arabii Saudyjskiej.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...